Què oferim

Tractaments de psicoteràpia personalitzats i adaptats a cada pacient, mitjançant un estudi exhaustiu del cas per tal de realitzar un bon diagnòstic que ens permeti un tractament adequat al problema o trastorn.

A Apsia utilitzem tècniques terapèutiques psicodinàmiques basades en el subjecte, el vincle, el coneixement d’un mateix i l’expressió de les emocions, per tal de comprendre i atendre a les necessitats estructurals del pacient.

 

Els principals problemes i trastorns que avaluem i tractem són:

Trastorn per dèficit d’atenció (amb o sense hiperactivitat)

Trastorns de l’Estat d’Ànim:

  • Depressió
  • Ansietat
  • Autoestima

Trastorns de la conducta

Trastorns del son

  • Pors nocturnes
  • Insomni
  • Enuresis

Trastorn de l’Espectre Autista

Dificultats d’aprenentatge

Pors i Fòbies

 

Serveis

Avaluacions, diagnòstics i informes: Avaluació mitjançant tests i tècniques projectives i psicomètriques. Elaboració d’informes per a l’àmbit escolar i/o familiar.

  • Psicologia infantil i juvenil: Tractament de problemes emocionals i de conducta en nens i adolescents. Assessorament a les famílies.
  • Reeducacions com a tractament de base psicodinàmica: Dirigides a nens amb problemes d’aprenentatge. L’objectiu és una millor integració de funcions, facilitant una maduració de les capacitats i en conseqüència propiciant una millora en els rendiments acadèmics.
  • Espai de joc simbòlic: Dirigit a nens que “no saben jugar” o tenen un joc pobre i repetitiu. L’objectiu és afavorir el desenvolupament de les funcions psíquiques a través d’ensenyar al nen a jugar simbòlicament, per tal d’estimular les seves associacions d’idees, relacionar elements del joc i a comprendre les seqüències. Aquest treball estimula la maduració del desenvolupament tant intel·lectual com emocional.
  • Habilitats socials i de comunicació: Dirigides a nens amb poques habilitats socials i  amb dificultats de relació. Ja que és a través de la relació amb els altres, d’observar les diferents respostes i maneres de ser de cadascú, que el nen anirà aprenent i coneixent l’entorn i també els seus propis sentiments.